Formularz logowania
X

Komunikacja wewnętrzna

Co to jest komunikacja wewnętrzna?


To funkcja zarządzania, która poprzez aktywną komunikację  między zarządem, kierownictwem a pracownikami, w końcu między samymi pracownikami wpływa na zaangażowanie tych pracowników, motywację w pracy, identyfikację z organizacją oraz lojalność, wspierając osiąganie przez organizację jej celów biznesowych.

 

Korzyści z prowadzenia odpowiedniej komunikacji wewnętrznej w firmie:

  • Zmotywowani i aktywni pracownicy wykonują swoją pracę szybciej i efektywniej;
  • Oszczędność nieprzyjemnych nieporozumień;
  • Środowisko wewnętrzne przedsiębiorstwa to największa marka firmy, to twarze prezentujące instytucję.


W ramach naszych usług proponujemy Państwu:

  • Szkolenia  z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji elektronicznej,
  • Opracowanie dokumentacji dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji elektronicznej, w tym polityki i procedur,
  • Szkolenia z zakresu użyteczności i dostępności informacji publicznej w świetle wymagań WCAG 2.0 oraz przepisów Krajowych Ram Interoperacyjności,
  • Szkolenia z zakresu praktycznych zastosowań ustawy o dostępie do informacji publicznej.

 

  • ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH 2015

    ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH 2015

  • URZĄD MIASTA KIELCE 2013

    URZĄD MIASTA KIELCE 2013