Formularz logowania
X

Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji

Co to jest Zarządzanie Ryzykiem Bezpieczeństwa Informacji?

Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji, to systemowe działania polegające na identyfikacji, ocenie i postępowaniu z ryzykiem w taki sposób, aby stanowiło ono wsparcie dla realizacji celów biznesowych organizacji. Istotą zarządzania ryzykiem jest podejmowanie świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących ryzyka.


Korzyści z wdrożenia Zarządzania Ryzykiem Bezpieczeństwa Informacji:

  • podejmowanie świadomych decyzji przez kierownictwo organizacji,
  • zmniejszenie liczby i skali materializowania się ryzyka bezpieczeństwa informacji dzięki wprowadzeniu mechanizmów oddziałujących na prawdopodobieństwo lub na skutek jego wystąpienia,
  • wzrost zaufania klientów i innych stron zainteresowanych do organizacji,
  • ujednolicenie podejścia do oceny ryzyka i reakcji na ryzyko bezpieczeństwa informacji przez jednolitą metodę jego oceny w różnych obszarach organizacyjnych.

 

W ramach naszych usług proponujemy Państwu:

  • Szkolenia wszystkich grup pracowniczych;
  • Konsultacje przy przeprowadzeniu oceny ryzyka bezpieczeństwa informacji i planowaniu oraz realizacji planu postępowania z ryzykiem bezpieczeństwa informacji;
  • Outsourcing, m.in. opracowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji, w tym polityki i procedur, prowadzenie spotkań i warsztatów dotyczących ryzyka bezpieczeństwa informacji.

 

  • MINISTERSTWO GOSPODARKI 2011

    MINISTERSTWO GOSPODARKI 2011

  • AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH 2010-2012

    AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH 2010-2012

  • URZĄD MIASTA BEŁCHATOWA 2017_2018

    URZĄD MIASTA BEŁCHATOWA 2017_2018